OnlineGURU Newsletter 22-05-13

Editorial 

Αγαπητοί συνεργάτες & φίλοι,

Η σημερινή οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για τις ελληνικές επιχειρήσεις να πάψουν να εξαρτώνται από το κράτος και να λειτουργούν αυτόνομα και ανταγωνιστικά.

Από την άλλη πλευρά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επιχειρηματικότητα είναι ταυτισμένη με τη συνεχή βελτίωση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και όχι με τη στασιμότητα και την έμφαση μόνο στην λειτουργία και τη διακίνηση. Χρειάζεται όραμα, ανταγωνιστική στρατηγική, οργάνωση και εξωστρέφεια για να μπορέσει οποιαδήποτε επιχείρηση να λειτουργήσει στο νέο παγκόσμιο περιβάλλον οικονομικής και πολιτικής αστάθειας.

Στο πλαίσιο όλων των νέων συνθηκών αποφασίσαμε να ιδρύσουμε ένα νέο τμήμα στην εταιρεία ΗeBS, το οποίο θα δραστηριοποιηθεί στη δημιουργία και ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένων στις ανάγκες της ελληνικής επιχείρησης για επικοινωνία και εξωστρέφεια, την goViral.

“H ανάγκη για εξωστρέφεια είναι πιο σημαντική από ποτέ για να μπορέσει η ελληνική επιχείρηση να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. Για αυτό και επιλέξαμε ένα όνομα που αναφέρεται σε μία δημοφιλής στρατηγική marketing που εξαπλώνει το επιθυμητό μήνυμα ραγδαία και κυρίως μέσα από τα social media…”

Γιώργος Σταμπολίτης, Managing Partner HeBS. Υπεύθυνος τμήματος goViral

Η goViral από εδώ και στο εξής θα απορροφήσει όλες τις υπηρεσίες που αφορούν στo On-line marketing, το Web Design, το e-Commerce, και την τεχνική υποστήριξη. Επίσης, έχει ήδη δημιουργήσει μία σειρά από προϊόντα on-line επικοινωνίας προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ελληνικής επιχείρησης όπως το Ηλεκτρονικό βιβλίο, οι ιστοσελίδες Google, η Δημοσίευση Ισολογισμού, το e-Commerce Προσφορών και το e-Hotelier. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλα τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη νέα ιστοσελίδα μας www.goviral.gr.

H HeBS συνεχίζει δυναμικά τη δραστηριοποίηση της δίνωντας έμφαση στην παγκόσμια αγορά και σε προϊόντα όπως οι SaaS (Software as a Service) εφαρμογές και  οι υπηρεσίες όπως Custom Application Development, Full Scale E-Commerce Installations και η ανάπτυξη Verticals Services.

Συνεχίζουμε ενωμένοι και περισσότερο δημιουργικοί από ποτέ, να αναπτύσσουμε καινοτόμα προϊόντα και  υπηρεσίες στην υπηρεσία της παγκόσμιας και ελληνικής αγοράς. Σας ζητάμε μία ακόμη φορά να “είστε δίπλα μας” και σας υποσχόμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Με εκτίμηση,

Κωνσταντίνος Μιχανετζής  & Γιώργος Σταμπολίτης

Μanaging Partners HeBS

Amazon: Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων ξεπέρασαν τις πωλήσεις βιβλίων με σκληρό εξώφυλλο

Το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο του κόσμου Amazon ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων για τη συσκευή ηλεκτρονικής ανάγνωσης (e-reader) Kindle, που η ίδια παράγει, ξεπέρασαν τις πωλήσεις συμβατικών χαρτόδετων βιβλίων με σκληρό εξώφυλλο (hardback ή hardcover).

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Τζεφ Μπέζος, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, δήλωσε ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων των συσκευών Kindle τριπλασιάστηκε από τότε που η Amazon μείωσε τις τιμές τους από 259 σε 189 δολάρια πριν από ένα μήνα περίπου.

«Οι πελάτες του Amazon.com αγοράζουν πια περισσότερα (ηλεκτρονικά) βιβλία για το Kindle από ό,τι χαρτόδετα βιβλία, πράγμα εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς ότι πουλάμε χαρτόδετα βιβλία εδώ και 15 χρόνια, ενώ βιβλία για το Kindle μόνο εδώ και 33 μήνες», πρόσθεσε.

Το τελευταίο τρίμηνο, η Amazon ανακοίνωσε ότι κατά μέσο όρο πούλησε 143 βιβλία για το Kindle για κάθε 100 χαρτονόδετα βιβλία, ενώ τον τελευταίο μήνα πούλησε 180 ηλεκτρονικά βιβλία για κάθε 100 πωλήσεις χαρτονόδετων, δηλαδή η τάση βαίνει συνεχώς υπέρ των ηλεκτρονικών βιβλίων με το πέρασμα του χρόνου. Στο πρώτο εξάμηνο του 2010 η Amazon πούλησε τριπλάσια ηλεκτρονικά βιβλία σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2009. Στα στατιστικά στοιχεία δεν περιλαμβάνονται τα χαρτόδετα βιβλία με μαλακό εξώφυλλο (paperback).

 Η Amazon παραδοσιακά δεν δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία για τον αριθμό των πωλήσεων των Kindle e-readers, όμως ανακοίνωσε ότι εδώ και δύο χρόνια αποτελούν το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν της. Η εταιρία αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από παρεμφερείς συσκευές, όπως το Nook του άλλου μεγάλου αμερικανικού ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου Barnes & Noble, αλλά και από το νέο iPad της Apple.

Την 1η Ιουλίου η Amazon αποκάλυψε ένα νέο μοντέλο Kindle με μεγάλη οθόνη και μείωσε την τιμή του από 489 σε 379 δολάρια. Το iPad κοστίζει 499 δολάρια, αλλά προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, όπως έγχρωμη οθόνη (η ασπρόμαυρη οθόνη του Kindle προορίζεται αποκλειστικά για την ανάγνωση βιβλίων).

Διαφοροποιήστε το ξενοδοχείο σας On-Line

Σήμερα, η κύρια τάση στην παγκόσμια τουριστική αγορά είναι τα ξενοδοχεία να προσπαθούν πλέον να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους παρακάμπτοντας τους μεσάζοντες και αναδεικνύοντας τη μονάδα τους χρησιμοποιώντας το δικό τους site.

Οι απευθείας κρατήσεις είναι ο κύριος στόχος για τη μεγιστοποίηση των κερδών. Ήδη πολλές γνωστές αλυσίδες ξενοδοχείων σταματούν μακροχρόνιες συνεργασίες με on-line τουριστικά πρακτορεία, έχοντας ήδη εγκαθιδρύσει πολλά και διαφορετικά κανάλια κρατήσεων.

Κάποιοι τρόποι για να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους οι ξενοδόχοι και να αναπτύξουν πολλαπλά κανάλια προώθησης είναι:

1. Επενδύστε σε εξειδικευμένα κανάλια. Bεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο σας προωθείτε στα κατάλληλα κανάλια/οδηγούς ανάλογα με την αγορά στην οποία δραστηριοποιείστε. Για παράδειγμα εάν είστε ξενοδοχείο boutique  καταχωρηθείτε στους αντίστοιχους οδηγούς.

2. Βεβαιωθείτε ότι παρουσιάζετε το ξενοδοχείο σας με το καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να αναδεικνύονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Με αυτόν τον τρόπο θα είστε σίγουροι ότι οι καταναλωτές σας κατάλαβαν την ξεχωριστή εμπειρία που μπορεί να τους προσφέρει το δικό σας ξενοδοχείο.

3. Δημιουργήστε μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες σας, δρομολογώντας συνεργασίες με τοπικά αξιοθέατα, ξεναγήσεις, εστιατόρια και προσφέρετε στον πελάτη έξτρα παροχές.

4. Διαφοροποιηθείτε με πακέτα προσφορών. Καινοτομήστε ανάλογα με τον τύπο δωματίου και δημιουργήστε ειδικές προσφορές. Αναβαθμήστε τη δική σας μηχανή κρατήσεων και δημιουργήσετε ειδικές προσφορές που δεν θα είναι διαθέσιμες στα On-line τουριστικά πρακτορεία. (ένα πακέτο που προσφέρει και μία δωρεάν περιποίηση spa).

5.  Ανταμείψτε τους πιστούς πελάτες. Δώστε 10% έκπτωση σε όσους παλιούς πελάτες κάνουν κράτηση απευθείας μέσα από το site σας.

6. Προωθήστε το ξενοδοχείο σας απευθείας στους πελάτες σας. Συγκεντρώστε τα στοιχεία των πελατών σας και προωθήστε τους ειδικά σχεδιασμένες προσφορές που θα τους ενδιαφέρουν.

7. Εκμεταλευτείτε τα social media. Δημιουργήστε λογαριασμούς στα πιο δημοφιλή social media. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας πιο άμεσα και δημιουργικά, μεταδίδοντάς τους μία φιλικότερη και οικεία αίσθηση.

Συμπέρασμα

Ως ξενοδόχοι μπορείτε να κάνετε σημαντικά βήματα για να βελτιώσετε τη διαδικτυακή σας στρατηγική marketing. Ασκείστε έλεγχο στον τρόπο που προωθείτε το ξενοδοχείο σας, δημιουργείστε ειδικά πακέτα προώθησης ανάλογα με το τύπο ξενοδοχειακής μονάδας που διαθέτετε και διαφοροποιείστε το προϊόν σας από τους ανταγωνιστές. Αυτή τη στρατηγική μπορεί να την υιοθετήσουν όχι μόνο μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων αλλά και μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία, έτσι ώστε να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Creative Communication Mix

Το Creative Communication Mix, είναι μια υπηρεσία από την goViral.gr που περιλαμβάνει ένα mix από επι μέρους δράσεις Online Marketing. Το mix αυτό επιλέγεται με βάση:

  • Το διαθέσιμο κεφάλαιο του πελάτη για προωθητικές ενέργειες

  • Τους στόχους που θέλει να πετύχει

  • Την επίδραση, ωριμότητα άλλων δράσεων που έχουν ήδη αναπτυχθεί

Kάθε εβδομάδα θα σας παρουσιάζουμε ένα ενδιαφέρον άρθρο για ένα από τα πολλά εργαλεία του Creative Communication Mix! Enjoy!

9 Συμβουλές για αποδοτική διαφήμιση στο Facebook – ΜΕΡΟΣ 1

1. Mετατρέψτε τα λεφτά που επενδύετε στη διαφήμιση σε πωλήσεις

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στο FACEBOOK κάνουν το λάθος να αρκούνται μόνο στον αριθμό των fans που συγκεντρώνουν. Η αλήθεια είναι ότι ο καλύτερος τρόπος μέτρησης είναι πόσα από αυτά τα clicks μετατρέπονται σε πελάτες που αγοράζουν το προϊόν και πόσο γρήγορα γίνεται αυτό.

Αν μπορέσετε να βγάλετε γρήγορα χρήματα από τις πωλήσεις τότε θα έχετε μια καμπάνια η οποία θα αυτοχρηματοδοτείται και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε απεριόριστο budget. Ποιο είναι το όφελος αυτού του γεγονότος; Θα μπορείτε να μεγαλώσετε το μέγεθος της καμπάνιας σας και να φτάσει το μήνυμά σας σε όσους ανθρώπους θέλετε χωρίς να περιορίζεται το budget σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να βγάλετε χρήματα από την κίνηση στη διαφήμισή είναι να ανακαλύψετε ποια ιστοσελίδα δημιουργεί τις περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Είναι η πρώτη σελίδα, το blog ή η σελίδα ενός ειδικού προϊόντος; Εντοπίστε το και στείλτε τη διαφημιστικό σας traffic σε αυτό το σημείο πρώτα.

2. Στοχεύστε στο κοινό που σας ενδιαφέρει με χειρουργική ακρίβεια

Το FACEBOOK έχει τόσο δύναμη γιατί δίνει τη δυνατότητα σε όσους κάνουν marketing να στοχεύουν στα κοινά που τους ενδιαφέρουν. Μόνο στο διαδίκτυο δίνουμε τόσες πολλές και αναλυτικές πληροφορίες για τον εαυτό μας με αποτέλεσμα το Facebook να είναι το μόνο μέσο παγκοσμίως που διαθέτει τόσα πολλά αναλυτικά δημογραφικά χαρακτηριστικά. Ας δούμε αναλυτικότερα δύο εναλλακτικές που δίνει το facebook: Precise interest και Broad Categories

Precise Interests

Aυτό το option εξασφαλίζει τη δυνατότητα στους χρήστες τους Facebook να τοποθετούν ένα συγκεκριμένο ενδιαφέρον τους στο Facebook, στο Timeline τους. Αυτά τα ενδιαφέροντα το Facebook τα καταχωρεί ανά επάγγελμα, μόρφωση και άλλες κατηγορίες. Επίσης, καταχωρεί σελίδες στις οποίες οι χρήστες τους Facebook έχουν κάνει like και group στα οποία συμμετέχουν.

Τα ειδικά ενδιαφέροντα ή precise interests μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να προωθήσετε ένα προϊόν σε μια ομάδα καταναλωτών που έχει κάνει like για παράδειγμα, σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά. Επίσης, μπορείτε να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες σε ανταγωνιστές σας, σε διασημότητες ή σε υποστηρικτές σελίδων που συσχετίζονται με κάποιο τρόπο με το brand σας.

Broad Categories

Τα broad categories είναι οι μεγάλες κατηγορίες αφορούν σε ένα μεγαλύτερο κοινό συγκριτικά με τα precise interests. Αυτά είναι κοινά που τo Facebook τα κατηγοροποιεί εξετάζοντας οτιδήποτε κάνει ένας χρήστης του Facebook. Υπάρχουν πολλές ομάδες που μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες για όσους θέλουν να διαφημιστούν στο Facebook.

  • Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων

  • Παντρεμένοι

  • Όσους έχουν γεννέθλια την επόμενη εβδομάδα

  • Fans του ποδοσφαίρου

Η στόχευση του Facebook είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο όταν συνάδει και με τη στρατηγική της διαφημιστικής καμπάνιας.

3. Μπείτε στο News Feed των οπαδών σας με τα Promoted Posts

Tα promoted posts έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την αποδοτικότητα και το engagement της σελίδας σας στο Facebook. Είναι ο πρώτος τύπος πληρωμένης διαφήμισης που φαίνεται στα News feed των χρηστών. Είναι επίσης ο πρώτος τύπος επίσης πληρωμένης διαφήμισης που απευθύνεται στους χρήστες των κινητών τηλεφώνων.

Σύμφωνα με το Facebook, η μέση σελίδα φτάνει μόνο το 16% των followers για ένα συγκεκριμένο post, αλλά τα Promoted posts μένουν περισσότερο στο news feed των χρηστών και άρα φτάνουν σε περισσότερους followers. Επίσης, φτάνουν τους φίλους των followers σας, περιλαμβάνοντας τα ονόματα των φίλων που σχετίζονται με το post.

To άρθρο συνεχίζεται στο επόμενο Newsletter…

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment