Customer Support

Τεχνική Υποστήριξη από την goViral…τη στιγμή που την έχετε ανάγκη, σε τιμή που μπορείτε να πληρώσετε


H goViral πρωτοπορεί και στον τομέα της τεχνικής υποστήριξης προς τους πελάτες της. Είμαστε ίσως η μοναδική εταιρεία πληροφορικής στην Ελλάδα η οποία παρέχει τόσο μεγάλο επίπεδο διαφάνειας στις συναλλαγές της με τους πελάτες της.


Πως όμως παρέχουμε τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης προς τους πελάτες μας και πως πετυχαίνουμε την διαφάνεια που εξασφαλίζει την δίκαιη και ξεκάθαρη αυτή σχέση;


Στην goViral όλες μας οι εργασίες κατατάσσονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες:


  • Συμβατικές Εργασίες

  • Χρεώσιμες Ώρες

  • Διορθώσεις


Συμβατικές Εργασίες

Όταν ένας πελάτης αγοράσει από την goViral μια υπηρεσία (π.χ. την κατασκευή μιας ιστοσελίδας, την εκτέλεση ενός διαγωνισμού στο facebook, κλπ) το έργο αυτό συνήθως περιλαμβάνεται στα πλαίσια ενός τυποποιημένου έργου κατά το οποίο η goViral θα παραδώσει στον πελάτη της ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Τα έργα αυτά είναι προ-τιμολογημένα, με την έννοια ότι ο πελάτης ξέρει από πριν τι πληρώνει και τι παραλαμβάνει.


Χρεώσιμες Ώρες

Η ομορφιά του διαδικτύου είναι ότι επιτρέπει στον πελάτη να κάνει σχεδόν ότι φανταστεί με σκοπό να πετύχει τον στόχο του (π.χ. να φτιάξει ένα επιπλέον εργαλείο στην ιστοσελίδα του, να κάνει μια διαφορετική ενέργεια Online marketing, κλπ).

Οι εργασίες που περιλαμβάνονται στην κατηγορία αυτή δεν είναι τυποποιημένες και για τον λόγο αυτόν δεν είναι δυνατόν να είναι προ-κοστολογημένες.

Για την κοστολόγηση των εργασιών αυτών, αναλύουμε τις απαιτήσεις του πελάτη και του δίνουμε μια κοστολόγηση με βάση τις ώρες / λεπτά που χρειαζόμαστε για να τις υλοποιήσουμε.

Ο πελάτης επομένως αγοράζει ώρες τεχνικής υποστήριξης τις οποίες χρησιμοποιεί για να αιτεί μη τυποποιημένες εργασίες.

Αυτό του επιτρέπει να στέλνει αιτήματα και για μικρές εργασίες (π.χ. φτιάξτε μου ένα διαφημιστικό banner 250*250) αξιοποιώντας τις διαθέσιμες ώρες που έχει προ-αγοράσει.


Ο φόβος των χρεώσεων

Έχουμε διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι νέοι πελάτες μας έχουν επιφυλάξεις για την μεθοδολογία χρεώσεων με βάση την προαγορά ωρών.

Ανησυχούν ότι οι χρεώσεις μας θα είναι υπερβολικές (θα χρεώνουμε παραπάνω ώρες από όσες πραγματικά εργαζόμαστε) ή ότι θα χάσουν τον έλεγχο με τις ώρες και δεν θα μπορούν να παρακολουθούν τις χρεώσεις τους.

Για να διώξουμε τους φόβους αυτούς και να ενταχθούν οι νέοι πελάτες μας στην ομάδα των ικανοποιημένων πελατών μας που χρησιμοποιούν (εδώ και 2 και πλέον χρόνια) το σύστημα μας,

στην goViral.gr κάνουμε δύο πράγματα:


  1. Παρέχουμε στους πελάτες μας έναν online μηχανισμό (manhours.eu) αναλυτικής παρακολούθησης όλων των εργασιών και των χρεώσεων τους ώστε να μπορούν να ανατρέξουν όποτε θέλουν και να δουν όλο το ιστορικό (email, επαφές, κλπ) στο οποίο αναφέρεται η χρέωση.

  2. Παρέχουμε στους πελάτες μας, σε όλα τα συμβατικά έργα, ένα δωρεάν πακέτο χρόνου τεχνικής υποστήριξης για να το αξιοποιήσουν αλλά και για να διαπιστώσουν από μόνοι τους τόσο την αντικειμενικότητα στις χρεώσεις μας όσο και την διαφάνεια που παρέχει το σύστημα αναλυτικής παρακολούθησης χρεώσεων.


Ενδεικτικά σας παρέχουμε μερικές εργασίες και τι τάξη μεγέθους χρονο-χρεώσεων μπορούν να επιφέρουν:


  • Κατασκευή banner 250*250, χρέωση : 30 λεπτά.

  • Δημοσίευση άρθρου στην ιστοσελίδα του πελάτη: 10 λεπτά.

  • Σχεδίαση twitter page (με βάση εταιρικά γραφικά και λογότυπο): 30 λεπτά

  • Δημοσίευση νέου προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα πελάτη (φωτογραφίες, κείμενα, τιμολογιακή πολιτική): 15 λεπτά.


Η τιμολογιακή πολιτική προαγοράς χρόνου τεχνικής υποστήριξης είναι δημοσιευμένη και διαθέσιμη Online.


Διορθώσεις

Στην κατηγορία αυτή, ανήκουν όλες οι εργασίες που κατατάσσονται σαν διορθώσεις (bugs, corrections) που συμβατικά οφείλει η goViral να εκτελέσει. Οι εργασίες αυτές καταχωρούνται στο manhours (για λόγους στατιστικής ανάλυσης και βελτίωσης των διαδικασιών μας) αλλά δεν είναι χρεώσιμες κινήσεις για τους πελάτες μας (δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για τον πελάτη).

Be Sociable, Share!