Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google Plus για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας;

Υπάρχουν πολλοί και πρακτικοί λόγοι που θα σας δώσουν προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας και θα σας προωθήσουν αποτελεσματικά στο διαδίκτυο. 

Πρώτα από όλα το Google χρησιμοποιείται από εκατομμύρια επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο οι οποίοι εργάζονται, ανταλλάσσουν προσωπικά e-mail, έγγραφα, ανεβάζουν video στο You Tube και αναζητούν πληροφορίες. Η συγχώνευση όλων αυτών των δραστηριοτήτων δημιουργεί ένα κοινό περιβάλλον αλληλεπίδρασης στο οποίο μπορείτε να στοχεύσετε.

Ένα άλλο πλεονέκτημα για όσους έγκαιρα χρησιμοποιήσουν το Google Plus είναι ότι θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μία σημαντική βάση οπαδών, που όσο περνάει ο καιρός συνεχώς θα αυξάνεται. Το ίδιο συνέβη και με τους πρώτους χρήστες που δημιούργησαν λογαριασμούς στο Facebook και το Twitter πριν γίνουν ευρέως γνωστά.

Τρίτον, οι κύκλοι “Circles” στο Google Plus σας βοηθούν να σχηματίσετε επιλεγμένες ομάδες ατόμων που λαμβάνουν ενημερώσεις και επίσης σας δίνει τη δυνατότητα να κατευθύνετε τα κατάλληλα μηνύματα στις κατάλληλες ομάδες άτομων, αυξάνοντας την πιθανότητα να απευθυνθείτε στους πελάτες που ενδιαφέρονται για το δικό σας ξενοδοχειακό προϊόν.

Τέταρτον, το Google Plus σας δίνει τη δυνατότητα χρησιμοποιώντας το συστηματικά, η ιστοσελίδα σας να βγαίνει υψηλότερα στις αναζητήσεις μέσω Google, γεγονός πολύ σημαντικό αφού το Google και το You Tube είναι ή πρώτη και δεύτερη κατά σειρά πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στο Internet.

Εταιρικές ιστοσελίδες στο Google Plus

1. Οι εταιρικές σελίδες δεν μπορούν κάνουν “Circle” (δηλαδή να κάνουν follow ή like όπως στο Facebook ή στο Twitter) και να επικοινωνούν με άτομα, μέχρι αυτά τα άτομα να κάνουν τα ίδια “Circle” την εταιρία. (Οι εταιρίες μπορούν να κάνουν circle άλλες σελίδες). Άρα, είναι σημαντικό να τραβήξετε την προσοχή τους.

2. Οι σελίδες δεν μπορούν να κάνουν “+1” άλλες σελίδες ή περιεχόμενο στο web. (Αλλά μπορούν να κάνουν +1 σε συγκεκριμένο περιεχόμενο σε σελίδες)

3. Οι σελίδες αυτόματα δημοσιεύουν το περιεχόμενό τους στο web

4. To Google Plus δεν έχει αλγόριθμο. Όταν ένα άτομα σας προσθέσει στον κύκλο του θα βλέπει όλες σας τις δημοσιεύσεις. Στο Facebook, η ορατότητα των δημοσιεύσεων του brand είναι πολύ περιορισμένη και οι δημοσιεύσεις φτάνουν μόνο το 17% των οπαδών τους.

Χρησιμοποιήστε το Google Plus για να επικοινωνήσετε με το κοινό που σας ενδιαφέρει

1. GOOGLE+ Hangouts στην Εξυπηρέτηση Πελατών και στις Πωλήσεις

H υπηρεσία GOOGLE+ Hangouts παρέχει τη δυνατότητα κάποιος να κάνει video chats με group ατόμων του ενδιαφέροντός του. Για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία, στην εξυπηρέτηση πελατών, για να απαντήσει σε πελάτες, να δώσει λεπτομέρειες για την παραμονή τους κτλ. Επίσης, το τμήμα πωλήσεων μπορεί να αξιοποιήσει την υπηρεσία κάνοντας παρουσιάσεις και πραγματοποιώντας συναντήσεις με άτομα σε διαφορετικές περιοχές.

2. Ως εργαλείο ανακοινώσεων ή δημοσίων σχέσεων

Το GOOGLE+ δίνει τη δυνατότητα στο ξενοδοχείο να δημοσιεύει ενδιαφέρον περιεχόμενο, να χτίζει σχέσεις με δημοσιογράφους και bloggers και να δημιουργεί μια δημοφιλή κοινότητα. Η κοινότητα αυτή δείχνει με τον τρόπο της, πόσο δημοφιλή είναι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο και πόσο αξίζει να προβληθεί μέσω των MME.

3. Ως εργαλείο εσωτερικής επικοινωνίας και συνεργασίας

Πολλοί manager ξενοδοχείων ενθαρρύνουν το προσωπικό τους να εγκαθιστά Google Plus λογαριασμούς για να μπορεί να επικοινωνεί, να ανταλλάσσει αρχεία και να συνεργάζεται επιτυχώς. Ειδικότερα αν η ομάδα εργάζεται σε απομονωμένες περιοχές.

Δημιουργήστε την on-line Παρουσία σας

Συμπληρώστε σωστά τα στοιχεία σας και ανεβάστε φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε έξυπνα σλόγκανς για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment