Partner Categories…η νέα επιλογή για στόχευση διαφημίσεων στο FACEBOOK!

 

 

 

 

 

Μία νέα επιλογή στη διαφήμιση δημιουργήθηκε πρόσφατα από το Facebook! Ονομάζεται Partner Categories και δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές στην Αμερική να στοχεύσουν στη ζήτηση.

Η φιλοσοφία στα Partner categories είναι να δώσει τη δυνατότητα σε όλους εμάς να στείλουμε τη διαφήμισή μας σε καταναλωτές, οι οποίοι πιθανότητα ενδιαφέρονται να «αγοράσουν» τα προϊόντα μας.

Η διαδικασία είναι απλή: Ο διαφημιστής επιλέγει προϊοντική κατηγορία ζήτησης και το Facebook κατά κάποιο τρόπο δημιουργεί ένα target group, στο οποίο θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις (χωρίς να αποκαλύπτει στον διαφημιζόμενο τα προσωπικά στοιχεία αυτών των καταναλωτών).

Το νέο αυτό εργαλείο και οι δυνατότητες που προσφέρει αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την αύξηση των social sales και του conversion από κοινωνικά δίκτυα, κάτι που η Google ακόμα δεν διαθέτει, στο ευρύ κοινό τουλάχιστον. Τα partner categories είναι προς το παρόν διαθέσιμα μόνο στην Αμερική.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment