On-line Hotel Marketing σε περίοδο κρίσης

Σε ένα αρνητικό οικονομικό κλίμα, αυτό που σκέφτεστε πρώτα είναι να περιορίσετε το marketing και το promotion του ξενοδοχείου σας. Αν και αυτή η κίνηση φαίνεται λογική μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα.

1.Εστιάστε σε στοχευμένες καμπάνιες marketing

Γίνετε συγκεκριμένοι στις καμπάνιες marketing που προωθείτε και στοχεύστε σε συγκεκριμένα events ή εποχές.

2. Γίνετε ευέλικτοι στις τιμές στις οποίες πουλάτε τα δωμάτια on-line

Δεδομένου του γεγονότος ότι κάποιες εποχές του χρόνου είναι πιο χαμηλές σε ζήτηση από άλλες, είναι καλό να προσαρμόζετε τις τιμές σας on-line για να ανταποκρίνονται σε αυτές τις περιόδους. Επίσης, είναι σημαντικό να αντιδράτε εγκαίρως στις τιμές των ανταγωνιστών σας.

3. Χρησιμοποιείστε ειδικές μηχανές χρεώσεων

Χρησιμοποιείστε συστήματα, τα οποία σας δίνουν τη δυνατότητα να χειρίζεστε τις τιμές που δίνετε για παράδειγμα στο Expedia ή σε άλλες μηχανές. Το κέρδος αυτών των συστημάτων πέρα από το χρόνο που εξοικονομείτε είναι ο έλεγχος που έχετε επί των τιμών. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τη χαμηλότερη τιμή στο απευθείας σύστημα on-line κρατήσεων και διαφημίστε το μέσα από το website σας.

4. Επενδύστε στο website σας

Το website σας είναι όπως μια βιτρίνα ενός μαγαζιού. Θα πρέπει να αποτελεί μια ακριβή αποτύπωση του ξενοδοχείου σας. Αν “ακούτε” συνεχώς από τους πελάτες σας ότι το ξενοδοχείο είναι “πολύ πιο ωραίο από ότι στο website”, τότε θα πρέπει να επενδύσετε σε αυτό. Το website σας θα πρέπει να διαθέτει μια gallery φωτογραφιών που να παρουσιάζει τα δωμάτια και τα μπάνια. Επίσης, θα πρέπει να είναι ενημερωμένο και να περιέχει χρήσιμες πληροφορίες για events, τοπικά αξιοθέατα, τι μπορείς να δεις και να κάνεις. Θυμηθείτε ότι δεν πουλάτε απλά ένα δωμάτιο αλλά μια εμπειρία.

5. Αναβαθμίστε το SEO του WebSite σας

Το website σας θα πρέπει να αναβαθμίζεται συνεχώς προκειμένου να εμφανίζεται πρώτο στο Google. Επίσης, είναι σημαντικό να εμφανίζεται ανάμεσα στις πρώτες αναζητήσεις. Στις ιδιαίτερα δημοφιλής πόλεις αυτό μπορεί να μην είναι δυνατό λόγω του ανταγωνισμού, σε αυτή την περίπτωση συζητήστε με την εταιρία που έχει αναλάβει το web design ή το engine optimisation. Αυτή θα είναι και η καλύτερη επένδυση για την προώθησή σας on-line.

6. eMail / Newsletter Marketing

To e-mail/Newsletter marketing είναι μια από τις πιο οικονομικές μεθόδους να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Δύο στοιχεία είναι πολύ βασικά για αυτό, η βάση δεδομένων και το μήνυμα που μεταδίδετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε φτιάξει τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορείτε να αποθηκεύετε τα e-mail των επισκεπτών σας. Θυμηθείτε ότι το να υλοποιείτε καμπάνιες με e-mail ή με Newsletter είναι ένας καλός τρόπος για να προσφέρετε ειδικές τιμές που δεν παρουσιάζονται στο site σας.

7. Προστατέψτε το on-line brand σας

Είναι σημαντικό να προστατεύσετε το brand σας on-line. Όταν συνεργάζεστε με Οn-line τουριστικά πρακτορεία, μπορείτε να τα περιορίσετε στο να χρησιμοποιούν το όνομά σας σε διαφημιστικά μηνύματα.

8. Παρακολουθήστε τις on-line αξιολογήσεις

Παρακολουθείτε τις αξιολογήσεις στο trip advisor ή σε άλλα κανάλια και προσπαθείτε να απαντάτε με θετικό τρόπο στην “κακή δημοσιότητα”.

9. Χρησιμοποιείστε ένα καλό πακέτο analytics

Xρησιμοποιείστε τα analytics για να μάθετε πόσο αποδοτικές είναι οι καμπάνιες που δημιουργείτε. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε αναλυτικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις λέξεις που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να σας αναζητήσουν και να κάνουν μια κράτηση, καθώς στοιχεία για το από που προήλθαν.

10. Προσαρμοστείτε στις συνθήκες της αγοράς

Όσο και αν η κρίση επηρεάζει αρνητικά την αγορά, η on-line παρουσία σας και το κανάλι πωλήσεών σας στο internet μπορεί να σας αποδώσουν σημαντική αύξηση του τζίρου σας.

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment