Το Pinterest μέρος της on-line στρατηγικής marketing του ξενοδοχείου σας!

To Pinterest με την παρουσίαση νέων χαρακτηριστικών και εργαλείων όπως τα business accounts, το Pinterest Web Analytics και τον επανασχεδιασμό που έλαβε χώρα έχει εξελιχθεί πλέον σε ένα αποτελεσματικό εργαλείο marketing για ξενοδόχους.

Mε τον επανασχεδιασμό του και την εύκολη δυνατότητα αναζήτησης δημιουργείται μια ξεχωριστή εμπειρία για τους χρήστες που μπορούν πλέον εύκολα να μοιραστούν και να προωθήσουν το περιεχόμενο που εσείς δημιουργείτε.

Πως μπορούν οι ξενοδόχοι να επωφεληθούν από τα νέα εργαλεία του Pinterest;

1. Δημιουργία ελκυστικού προφίλ

Δημιουργήστε ένα business account ή μετατρέψτε αυτό που έχετε σε business account. Τοποθετήστε το λογότυπό σας ως φωτογραφία προφίλ, δημιουργήστε μία περιγραφή προφίλ με επιλεγμένες λέξεις κλειδιά και συνδέστε το λογαριασμό Pinterest με τους λογαριασμούς Facebook και Twitter. Επίσης, μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε τον σύνδεσμό του Pinterest  στην ιστοσελίδα σας.

2. Προώθηση σελίδας Pinterest

Τοποθετήστε το κουμπί του Pin It σε κάθε σελίδα του website σας και το κουμπί Follow για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες του website σας να κάνουν pin τις εικόνες σας και να παρακολουθούν το προφίλ σας στο Pinterest για να πληροφορηθούν ή να εμπνευστούν. Προσθέστε ένα Profile ή Board widget για να δώσετε στους επισκέπτες την ευκαιρία να πάρουν μια μικρή γεύση του περιεχομένου και να αυξήσετε το engagement των πιθανών επισκεπτών. Επίσης, προωθήστε το περιεχόμενο μέσω άλλων social media και κανάλια marketing όποτε κρίνετε σκόπιμο.

3. Εκμετάλλευση στατιστικών στοιχείων

Χρησιμοποιείστε τα Web Analytics για να αποκτήσετε μια αναλυτική ματιά στο είδος του περιεχομένου που είναι πιο δημοφιλές καθώς και ποιες μέρες της εβδομάδας το περιεχόμενό σας λαμβάνει το μεγαλύτερο engagement. Επίσης, χρησιμοποιείστε τα “σχετικά pins” για να αποκτήσετε καλύτερη εικόνα για τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και προσαρμόστε το περιεχόμενο στη στρατηγική marketing.

4. Στόχευση σε κοινά του ενδιαφέροντός σας

Με το Pinterest, ο στόχος είναι να δημιουργήσετε χρήσιμο περιεχόμενο που να ενδυναμώνει την ανάπτυξη της on-line κοινότητας και να συμβάλλει στη δημιουργία κρατήσεων. Όταν δημιουργείτε θεματικά pin boards και διαγωνισμούς Pinterest, συνδέστε τα με τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Για παράδειγμα αν το ξενοδοχείο σας είναι δημοφιλές στη διοργάνωση καλοκαιρινών γάμων, δημιουργήστε ένα pin board που να παρουσιάζει ιδέες για καλοκαιρινή γαμήλια διακόσμηση χώρου δεξίωσης. Πάντα μεγιστοποιήστε την επιρροή που έχουν τα pinboards και τα pins επιλέγοντας σχετικές λέξεις και συνδέστε τα με τις αντίστοιχες σελίδες στο website σας. Όχι μόνο θα κερδίσετε από άποψη SEO αλλά θα κατευθύνεται τους πελάτες σας από το Pinterest στην ιστοσελίδα σας και αντίστροφα.

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment