9 Συμβουλές για αποδοτική διαφήμιση στο Facebook – ΜΕΡΟΣ 1

1. Mετατρέψτε τα λεφτά που επενδύετε στη διαφήμιση σε πωλήσεις

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στο FACEBOOK κάνουν το λάθος να αρκούνται μόνο στον αριθμό των fans που συγκεντρώνουν. Η αλήθεια είναι ότι ο καλύτερος τρόπος μέτρησης είναι πόσα από αυτά τα clicks μετατρέπονται σε πελάτες που αγοράζουν το προϊόν και πόσο γρήγορα γίνεται αυτό.

Αν μπορέσετε να βγάλετε γρήγορα χρήματα από τις πωλήσεις τότε θα έχετε μια καμπάνια η οποία θα αυτοχρηματοδοτείται και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε απεριόριστο budget. Ποιο είναι το όφελος αυτού του γεγονότος; Θα μπορείτε να μεγαλώσετε το μέγεθος της καμπάνιας σας και να φτάσει το μήνυμά σας σε όσους ανθρώπους θέλετε χωρίς να περιορίζεται το budget σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να βγάλετε χρήματα από την κίνηση στη διαφήμισή είναι να ανακαλύψετε ποια ιστοσελίδα δημιουργεί τις περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Είναι η πρώτη σελίδα, το blog ή η σελίδα ενός ειδικού προϊόντος; Εντοπίστε το και στείλτε τη διαφημιστικό σας traffic σε αυτό το σημείο πρώτα.

2. Στοχεύστε στο κοινό που σας ενδιαφέρει με χειρουργική ακρίβεια

Το FACEBOOK έχει τόσο δύναμη γιατί δίνει τη δυνατότητα σε όσους κάνουν marketing να στοχεύουν στα κοινά που τους ενδιαφέρουν. Μόνο στο διαδίκτυο δίνουμε τόσες πολλές και αναλυτικές πληροφορίες για τον εαυτό μας με αποτέλεσμα το Facebook να είναι το μόνο μέσο παγκοσμίως που διαθέτει τόσα πολλά αναλυτικά δημογραφικά χαρακτηριστικά. Ας δούμε αναλυτικότερα δύο εναλλακτικές που δίνει το facebook: Precise interest και Broad Categories

Precise Interests

Aυτό το option εξασφαλίζει τη δυνατότητα στους χρήστες τους Facebook να τοποθετούν ένα συγκεκριμένο ενδιαφέρον τους στο Facebook, στο Timeline τους. Αυτά τα ενδιαφέροντα το Facebook τα καταχωρεί ανά επάγγελμα, μόρφωση και άλλες κατηγορίες. Επίσης, καταχωρεί σελίδες στις οποίες οι χρήστες τους Facebook έχουν κάνει like και group στα οποία συμμετέχουν.

Τα ειδικά ενδιαφέροντα ή precise interests μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να προωθήσετε ένα προϊόν σε μια ομάδα καταναλωτών που έχει κάνει like για παράδειγμα, σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά. Επίσης, μπορείτε να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες σε ανταγωνιστές σας, σε διασημότητες ή σε υποστηρικτές σελίδων που συσχετίζονται με κάποιο τρόπο με το brand σας.

Broad Categories

Τα broad categories είναι οι μεγάλες κατηγορίες αφορούν σε ένα μεγαλύτερο κοινό συγκριτικά με τα precise interests. Αυτά είναι κοινά που τo Facebook τα κατηγοροποιεί εξετάζοντας οτιδήποτε κάνει ένας χρήστης του Facebook. Υπάρχουν πολλές ομάδες που μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες για όσους θέλουν να διαφημιστούν στο Facebook.

  • Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων
  • Παντρεμένοι
  • Όσους έχουν γεννέθλια την επόμενη εβδομάδα
  • Fans του ποδοσφαίρου

Η στόχευση του Facebook είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο όταν συνάδει και με τη στρατηγική της διαφημιστικής καμπάνιας.

3. Μπείτε στο News Feed των οπαδών σας με τα Promoted Posts

Tα promoted posts έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την αποδοτικότητα και το engagement της σελίδας σας στο Facebook. Είναι ο πρώτος τύπος πληρωμένης διαφήμισης που φαίνεται στα News feed των χρηστών. Είναι επίσης ο πρώτος τύπος επίσης πληρωμένης διαφήμισης που απευθύνεται στους χρήστες των κινητών τηλεφώνων.

Σύμφωνα με το Facebook, η μέση σελίδα φτάνει μόνο το 16% των followers για ένα συγκεκριμένο post, αλλά τα Promoted posts μένουν περισσότερο στο news feed των χρηστών και άρα φτάνουν σε περισσότερους followers. Επίσης, φτάνουν τους φίλους των followers σας, περιλαμβάνοντας τα ονόματα των φίλων που σχετίζονται με το post.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment