9 Συμβουλές για αποδοτική διαφήμιση στο Facebook – MΕΡΟΣ 2

4. Στοχεύστε στους φίλους των επαφών σας

Επιλέξτε την επιλογή που σας επιτρέπει να εντοπίζετε τα άτομα που οι φίλοι τους είναι συνδεδεμένοι στη σελίδα σας, στο group, στο event ή στην εφαρμογή σας. Αν υπολογίσουμε ότι ο μέσος χρήστης του Internet έχει 130 φίλους, αν έχετε μια σελίδα με 1.000 fans τότε μπορείτε να στοχεύσετε σε 130.000 χρήστες.

5. Αυτοματοποιήστε την εναλλαγή των διαφημιστικών banners

Όπως και στο Google, το Facebook σας αποδίδει χρήματα όταν οι χρήστες κάνουν κλικ πάνω στις διαφημίσεις. Φροντίστε να εναλλάσσετε τις διαφημίσεις σας όσο πιο συχνά μπορείτε ή να αυτοματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία για να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερα κλικς.

6. Δοκιμάστε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα επαγγέλματα

Ένας πολύ αποδοτικός τρόπος προσέγγισης ενός συγκεκριμένου κοινού είναι να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα επαγγέλματα.

7. Στρέψτε την προσοχή των καταναλωτών στο fan page σας ή στο website σας

Όταν λανσάρετε την καμπάνια σας θα πρέπει να προσφέρετε στους χρήστες τη δυνατότητα να πηγαίνουν είτε στη σελίδα σας στο Facebook, είτε στο website σας. Κάντε την on-line παρουσία σας γνωστή στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Αναλόγως με το που δίνετε μεγαλύτερη έμφαση στην σελίδα σας στο Facebook ή στο website σας, προσπαθήστε να δίνετε στους χρήστες πάντα περισσότερες επιλογές το γεγονός αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη πιστότητα, αναγνωρισιμότητα του brand και conversions!

8. Χρησιμοποιήστε τη χαρακτηριστικότερη εικόνα από το website σας στη σελίδα σας στο Facebook

Οι χρήστες αντιδρούν καλύτερα όταν η ιστοσελίδα σας και η σελίδα σας στο Facebook έχουν την ίδια εικόνα.

9. Προτιμήστε την επιλογή CPC

Το ακρωνύμιο CPM σημαίνει κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις. Αυτό σημαίνει ότι πληρώνετε όταν οι άλλοι βλέπουν τη διαφήμισή σας. Το ακρωνύμιο CPC σημαίνει κόστος ανά κλικ. Αν πληρώνετε με βάση τα κλικ, θα χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας ή τη διαφημιστική ανακοίνωσή σας. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι η στρατηγική διαφήμισης στο Facebook με CPM δεν συμβάλλει στη μείωση κόστους, impressions, conversion rate ή στην αύξηση των κλικ. Για αυτό και σας συμφέρει περισσότερο η επιλογή Cost per Click, CPC.

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment