6 Προβλέπεις για το Social Media Marketing ξενοδοχείων!

Ο ρόλος των social media στις μέρες μας είναι δεδομένος, πόσο όμως είναι το budget και ο χρόνος που οφείλει να αφιερώσεις κάποιο ξενοδοχείο το 2013, άραγε αξίζει τον κόπο; 

 

1. To κενό ανάμεσα στους τεχνολογικούς προηγμένους και όσους μένουν πίσω στη χρήση των νέων τεχνολογιών θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο.

Όσοι “αγκάλιασαν εξαρχής τις νέες τεχνολογίες συνεχίζουν δυναμικά                                                                   αναγνωρίζοντας ότι με σωστό προγραμματισμό και ανάλογες επενδύσεις, τα κανάλια social media αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο να αυξήσουν τις κρατήσεις, την πιστότητα αλλά και να ενδυναμώσουν business units όπως εστιατόρια, spa και άλλα. Άλλωστε πλέον συνειδητοποιούν ότι τα social media δεν επηρεάζουν μόνο το marketing του ξενοδοχείου αλλά τη λειτουργία του μέχρι και την πρόσληψη νέου προσωπικού. ‘Οσοι έχουν μείνει πίσω θα συνεχίσουν να δυσκολεύονται κυρίως επειδή δεν έχουν τα κατάλληλα άτομα να ασχοληθούν με τα social media. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι πολλά και από τα μεγάλα ξενοδοχεία που ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες δεν ασχολούνται καθόλου στην εποχή μας με τα social media.

 2. Όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι ανακαλύπτουν την “μυστική συνταγή” που ενισχύει την επιτυχή λειτουργία των social media. 

 Τα καλά νέα είναι ότι το κλειδί για την επιτυχία στα social media δεν είναι τελικά…μυστικό. Τα social media έχουν να κάνουν με ανθρώπους και ο καλύτερος τρόπος για να συνδεθεί με τους ανθρώπους είναι να βρεις αυτούς που νοιάζονται για αυτό που πουλάτε και να τους κρατάτε μαζί σας προσφέροντάς τους περιεχόμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για αυτούς. Ο απλούστερος τρόπος για να το επιτύχετε αυτό είναι να δημιουργείται συζητήσεις για θέματα που τους αφορούν και τους αφορούν.

3. Οι πετυχημένοι των social media θα αναζητήσουν νέα εργαλεία για να διαφοροποιηθούν

Αυτό σημαίνει ότι θα πειραματιστούν με το Google +, τα Video Hangouts, θα δημιουργήσουν ακόμη πιο πρωτότυπους διαγωνισμούς, σε μέσα όπως το Pinterest προκειμένου να συνομιλήσουν με ένα πιο στοχευμένο κοινό και με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα.

4. Όσοι δώσουν στο κοινό τους στα Social Media ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό και video θα ανταμειφθούν

Η τάση για φωτογραφίες και video στα Social Media δίνει μία μοναδική ευκαιρία στους ξενοδόχους να παράγουν ενδιαφέρον υλικό για τα social media το οποίο αφηγείται μια ιστορία για το brand, το ξενοδοχείο ενώ κρατά των ενδιαφέρον των fans αναλλοίωτο. Οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας είναι ένας καλός τρόπος και οικονομικός τρόπος για να το πετύχετε αυτό, ενώ τα video αν είναι μικρά και ενδιαφέροντα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και μπορούν να παραχθούν με χαμηλό  κόστος στις μέρες μας.

5. Ότι συμβαίνει στα social media θα πολλαπλασιάζεται σε όλα τα κανάλια    επικοινωνίας

Αυτές τις μέρες όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι που παρατηρούν επιτυχία στα Social Media συνειδητοποιούν ότι για να έχει μια καμπάνια επιτυχία θα πρέπει να μεταδοθεί από όλα τα κανάλια. Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε ένα διαγωνισμό στο Facebook…δεν υπάρχει λόγος να μην παρουσιάζεται στο Twitter, στο LinkedIN και σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας ακόμα και εάν αυτά δεν είναι ηλεκτρονικά.

6. Η επένδυση του budget  στα social media συνολικά θα αυξηθεί

Ο χρόνος, τα χρήματα και η εξειδίκευση που θα επενδύσουν οι ξενοδόχοι παγκοσμίως στα social media θα αυξηθούν το 2013. Ακόμα και αυτοί που δεν ακολουθούν γρήγορα την τεχνολογία και ασχολούνται κυρίως με το Trip Advisor και τη συμμετοχή τους σε forums θα χρειαστεί να επενδύσουν περισσότερα χρήματα και χρόνο για να έχουν αποτέλεσμα. Ακόμα όσο οι πλατφόρμες των social media εξελίσσονται τόσο περισσότερα χρήματα θα πρέπει να ξοδεύουν για να απευθύνονται σε περισσότερο κόσμο! Για παράδειγμα τρόποι προώθησης όπως τα Facebook Offers, Promoted Posts, Promoted Tweets or Video Ads θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται συνεχώς, άρα και το budget που χρειάζεται.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment