10 Συμβουλές για επιτυχημένο Newsletter Marketing!

Το Newsletter Marketing αποτελεί μια από τις βασικές ενέργειες marketing των σύγχρονων επιχειρήσεων και αυτό γιατί μπορεί ταυτόχρονα να ενημερώσει τους υπάρχοντες πελάτες, να διατηρήσει την πιστότητα τους και να αυξήσει τις πωλήσεις. Δεν είναι δύσκολο για οποιονδήποτε να δημιουργήσει μια καμπάνια Newsletter Marketing αρκεί να ακολουθήσει τα σωστά βήματα έτσι ώστε να γίνει όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική. 

1. Στείλτε τα mails σας μόνο σε παραλήπτες που γνωρίζετε

Αν στέλνετε mail σε ανθρώπους που δεν ξέρετε το πρώτο πράγμα που θα αναρωτηθούν είναι αν σας ξέρουν και μετά αν θέλουν να ενημερωθούν από εσάς. Εάν δεν σας ξέρουν πολύ πιθανό να μην μπουν στον κόπο να ανοίξουν το mail που τους στέλνετε. Όσο περισσότερο γνωρίζετε τους παραλήπτες τόσο μεγαλύτερη απήχηση έχει το Newsletter σας.

2. Χτίστε τη λίστα επικοινωνίας με αργά βήματα

Η ποιότητα πολλές φορές έχει μεγαλύτερη σημασία από την ποσότητα. Ξεκινήστε με το να προσεγγίσετε τους καλύτερους σας πελάτες με τους οποίους έχετε ήδη επαφή και σας υποστηρίζουν. Στη συνέχεια δημιουργήστε μηχανισμούς μέσω των οποίων θα συγκεντρώνετε e-mail. Για παράδειγμα μπορείτε να δημιουργήσετε μία κάρτα μέσω της οποίας θα συγκεντρώνετε τα στοιχεία των πελατών σας. Όσο και αργή αν σας φαίνεται η διαδικασία στην αρχή τόσο πιο γρήγορα θα αρχίσει να εξελίσσεται στην πορεία.

3. Αντισταθείτε στον πειρασμό να πουλάτε συνεχώς μέσα από το Newsletter σας

Το Newsletter marketing θα πρέπει να χτίζει σχέσεις πάνω από όλα. Παρέχετε μέσα από το Newsletter χρήσιμες πληροφορίες και παρουσιάστε την εξειδίκευσή σας. Τα Newsletter σας δεν χρειάζεται να είναι μακροσκελή και να πουλάνε συνεχώς προϊόντα ή υπηρεσίες. Χρήσιμες πληροφορίες μπορούν τραβήξουν τον ενδιαφέρον των πελατών σας περισσότερο από κάθε τι, για παράδειγμα, συμβουλές διακόσμησης για μικρά διαμερίσματα. Συνοπτικά, έξυπνα και γρήγορα αυτό είναι θα πρέπει να είναι το motto σας όταν σχεδιάζετε ένα Newsletter.

4. Παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό

Για να πάρετε παραδείγματα για τον τρόπο γραφής και τον τρόπο που επικοινωνούν στο Newsletter Marketing εγγραφείτε σε Newsletters ανταγωνιστών. Προσπαθήστε να πάρετε καλά παραδείγματα τόσο από τα επιτυχημένα Newsletters όσο και από τα αποτυχημένα. Πριν βγείτε από μια μαζική λίστα παραληπτών ενός Newsletter σκεφτείτε τι ήταν αυτό που σας οδήγησε σε αυτήν την απόφαση. Τώρα ξέρετε από πρώτο χέρι τι πρέπει να αποφύγετε.

5. Ρωτήστε τους πελάτες σας

Αν δεν είστε σίγουρος για τα θέματα τα οποία πρέπει να εντάξετε σε ένα Newsletter ρωτήστε τους πελάτες σας. Όταν ένας πελάτης σας ρωτήσει μία ερώτηση, σημειώστε τη μαζί με την απάντηση και όταν συγκεντρώσετε αρκετές ερωτήσεις και απαντήσεις δημιουργήστε ένα θέμα με τίτλο Απορίες σχετικά με τη χρήση του…. στο επόμενο newsletter σας. Επίσης, μπορείτε να επιβραβεύσετε έναν πελάτη σας με το να του κάνετε ένα δώρο για μία καλή ιδέα που σας έδωσε ή για μία έξυπνη ερώτηση που ρώτησε, ανακοινώνοντας το παράλληλα στο επόμενο Newsletter.

6. Βρείτε ένα έξυπνο τίτλο

Το Newsletter σας θα πρέπει να αποσπά την προσοχή των αναγνωστών σας τη στιγμή που φτάνει στο inbox τους. Ένας βαρετός ή συνηθισμένος τίτλος μπορεί να αποτρέψει τον παραλήπτη από το να ανοίξει το Newsletter σας. Σκεφτείτε δημιουργικά.

7. Δώστε επαγγελματικό ύφος

Το Newsletter σας θα πρέπει να είναι επαγγελματικό και να αποφεύγει τους πολλούς εντυπωσιασμούς και τα flash intros τα οποία τις περισσότερες φορές δεν ανοίγουν στους περισσότερους παραλήπτες. Ψάχνοντας στο internet θα βρείτε μια σειρά από επαγγελματικά σωστά στημένα Newsletters.

8. Bεβαιωθείτε ότι το Newsletter σας έφτασε σε όλους τους παραλήπτες του

Πως αποτρέπετε τους Internet providers (ISPs) από το ρίχνουν τα mail σας στο junk mail; Αυτή είναι η κύρια υπηρεσία που προσφέρουν οι υπηρεσίες e-mail newsletter όπως η mailchimp που είναι μία από τις πλέον αξιόπιστες.

9. Να είστε έτοιμοι να δώσετε απαντήσεις

Να είστε έτοιμοι να απαντήσετε στους πελάτες σας. Μία σωστά στημένη καμπάνια θα έχει και τις αντίστοιχες αντιδράσεις από τους παραλήπτες. Θα πρέπει είστε προετοιμασμένοι και το τηλεφωνικό κέντρο έτοιμο να δεχτεί κλήσεις. Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο αλλά πολλές μικρές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος και δεν απαντούν εγκαίρως στους πελάτες τους χάνοντας τους καρπούς των προσπαθειών τους.

10. Μετρήστε την επιτυχία της καμπάνιας

Γνωρίζετε πόσο συχνά οι πελάτες σας ανοίγουν το Newsletter σας; Γνωρίζετε ποιοι τίτλοι λειτουργούν περισσότερο; Γνωρίζετε ποια άρθρα διαβάζουν; Όλη αυτή η πληροφόρηση είναι πολύ σημαντική για να καταλάβετε τι λειτουργεί, τι δεν λειτουργεί, ποια θέματα και ποια είδη περιεχομένου είναι ενδιαφέρον για τους πελάτες σας. Τα στατιστικά στοιχεία που θα λάβετε μετά την υλοποίηση της καμπάνιας είναι στοιχεία που μπορεί να αξιοποιηθούν και έχουν μεγάλη αξία για την μελλοντική αποτελεσματικότητα του πλάνου on-line marketing.

Συμπέρασμα

Το marketing δεν πρέπει να ταυτίζετε με την πώληση. Για αυτό και οι καμπάνιες Newsletter marketing δεν πρέπει να περιέχουν μόνο προσφορές. Μεγαλύτερη σημασία έχει να χτίζετε σχέσεις και να αναπτύσσετε αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες σας. Το θετικό αποτέλεσμα των συστηματικών προσπαθειών σας γρήγορα θα φανεί γρήγορα τόσο στις πωλήσεις όσο και στην επικοινωνία με τους πελάτες σας.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment