Υψηλότερο σκορ στο Trip Advisor…περισσότερες κρατήσεις για ένα ξενοδοχείο!

Η βαθμολογία στο Trip Advisor βασίζεται σε ένα δικό της τρόπο μέτρησης που ονομάζεται, “The popularity Index”. Αυτός ο δείκτης είναι στην πραγματικότητα, ένας αλγόριθμος που καθορίζεται από την ποσότητα, την ποιότητα και την συχνότητα των κριτικών για ένα κατάλυμα. Αυτός ο δείκτης όμως πως μεταφράζεται σε κρατήσεις;

Γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι ακόμη και μια μικρή αλλαγή στην κατάταξη του Trip Advisor μπορεί να έχει σημαντική επιρροή στην επισκεψιμότητα online, όσο υψηλότερη η κατάταξη, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η κίνηση στο site του ξενοδοχείου.

Αλλά η κίνηση σε ένα site ξενοδοχείου στις μέρες μας δεν σημαίνει πολλά. Αυτό που χρειάζεται ένα κατάλυμα είναι “μετρήσιμη κίνηση”. Πόση από αυτή την κίνηση από το Trip Advisor μετατρέπεται σε online κρατήσεις;

Aυτό είναι δύσκολο να μετρηθεί. Δεν πρέπει όμως να παραβλέπουμε το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό των τουριστών ειδικά στο εξωτερικό αναζητούν την επιχείρησή σας στο Trip Advisor και η κατάταξη του ξενοδοχείου σας, παίζει για αυτούς σημαντικό ρόλο για να πραγματοποιήσουν την κράτησή τους.

Σε πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία MICROS eCommerce, από ένα τυχαίο δείγμα του πελατολογίου της, αποδείχθηκε ότι όσο πιο ψηλά στην κατάταξη είναι ένα κατάλυμα, τόσο μεγαλύτερες είναι οι απευθείας online κρατήσεις.

Η κατάταξή σας στο Trip Advisor μπορεί γρήγορα να βελτιωθεί με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Προσφέροντας υπηρεσίες και παροχές που ξεπερνούν τις προσδοκίες
  • Παρακολουθώντας και απαντώντας άμεσα στις κριτικές των πελατών σας (μερικές φορές γίνονται πριν καν φύγουν από το ξενοδοχείο σας)
  • Απαντώντας άμεσα και με ειλικρίνεια
  • Ζητώντας ευγενικά από τους πελάτες σας να γράψουν μια κριτική στο Trip Advisor. Προσοχή, να είστε προσεκτικοί όταν απαντάτε και να χρησιμοποιείτε τη σειρά εργαλείων “Free Marketing Tools” που σας  προσφέρει το Trip Advisor.
Το ιδανικό είναι να απαντάτε σε όλες τι κριτικές, είτε για να διορθώσετε μια εσφαλμένη εντύπωση είτε για να αναδείξετε περαιτέρω ένα θετικό τομέα του ξενοδοχείου σας. Αυτή είναι η καλύτερη στρατηγική για ένα ξενοδοχείο που θέλει να αυξήσει την κατάταξή του στο Trip Advisor και πιθανόν και η πιο αποτελεσματική.

Μια τελευταία συμβουλή για τους ξενοδόχους, μπορείτε να θέλετε να “επαναστατήσετε” ενάντια στο σύστημα αφήνοντας θολές, εσφαλμένες ή λάθος εντυπώσεις που έγιναν με σκοπό να σας βλάψουν. Το Trip Advisor εφαρμόζει μια αυστηρή πολιτική για να είναι όλες οι κριτικές αληθινές και να βασίζονται στην πραγματικότητα. Για αυτό σε κάθε περίπτωση εξηγήστε την άποψη σας με ωραίο τρόπο και εκμεταλλευτείτε όλα τα πλεονεκτήματα που μπορεί να σας δώσει το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό portal! 

 

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment