Το κλειδί για την επιτυχία στο luxury hotel marketing σήμερα!

Σε πρόσφατο συνέδριο της γνωστής αλυσίδας starwood hotels έγινε περισσότερη ξεκάθαρη από ποτέ η ανάγκη της σύνδεσης της τεχνολογίας με το luxury hotel marketing.

Αν brands όπως η Amazon και η Apple προτείνουν στο σύγχρονο καταναλωτή βιβλία και τηλεοπτικά shows ανάλογα με τις προτιμήσεις του, έτσι και τα ξενοδοχεία οφείλουν στις μέρες μας να προσφέρουν την ίδια προσωπική εξυπηρέτηση στον πελάτη τους. Το αγαπημένο του φαγητό, την ιδανική θερμοκρασία για αυτόν στο δωμάτιο και την καταγραφή των αγαπημένων του προορισμών.

Οι πετυχημένοι υπεύθυνοι marketing στα πολυτελή ξενοδοχεία του αύριο, οφείλουν να γνωρίζουν που συναντώνται η εξυπηρέτηση και η τεχνολογία. 

Η τεχνολογία σήμερα καθιστά δυνατό όχι μόνο να επικοινωνείς με τους elite πελάτες ενός ξενοδοχείου αλλά με οποιονδήποτε, οπουδήποτε στον κόσμο. Οι σημερινοί καταναλωτές των σύγχρονων πολυτελών ξενοδοχείων περιμένουν οι ιδιαίτερες προτιμήσεις τους να ικανοποιούνται οπουδήποτε και αν πάνε. Το άριστο design και η άριστη εξυπηρέτηση δεν σε κάνουν να ξεχωρίζεις από τα άλλα εξίσου καλά ξενοδοχεία πλέον. Η εξυπηρέτηση έχει αλλάξει έννοια στις μέρες μας και όσοι συμβαδίσουν με τις νέες τεχνολογίες θα είναι αυτοί που θα ξεχωρίσουν και θα πετύχουν στο χώρο του luxury hotel marketing.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment