Πως οι ελκυστικές φωτογραφίες στους online τουριστικούς οδηγούς αυξάνουν τις κρατήσεις!

Σε πρόσφατη έρευνα της Expedia προέκυψε ότι με το να διπλασιάσει ένα ξενοδοχείο τις φωτογραφίες του στο internet μπορεί να αυξήσει τις κρατήσεις κατά 4.5% και κατά $3.50 δολάρια το Average Daily Rate του δωματίου.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιο από τα μεγαλύτερα on-line ταξιδιωτικά πρακτορεία βγάζει αυτά τα συμπεράσματα. Το TripAdvisor πέρσι δημοσίευσε ένα report στο οποίο ανέφερε ότι τα ξενοδοχεία με περισσότερες από 20 φωτογραφίες είχαν κατά 150% περισσότερο engagement.

Παρόλαυτά, για να εκμεταλλευτείτε στο maximum τις καταχωρήσεις του ξενοδοχείου σας online δεν είναι σημαντικός μόνο ο αριθμός των φωτογραφιών. Είναι εξίσου σημαντικό αυτές οι φωτογραφίες να αφηγούνται μια ελκυστική ιστορία που δείχνει στους υποψήφιους πελάτες πως η παραμονή στο ξενοδοχείο σας θα μετατρέψει το ταξίδι τους σε μια αξέχαστη εμπειρία.

Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω γιατί πολλοί ξενοδόχοι κρύβονται ακόμη και στις μέρες μας από τους online τουριστικούς οδηγούς;

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε το “ταξίδι” αυτού που αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες και ότι οι online τουριστικοί οδηγοί δεν χρησιμοποιούνται μόνο για κρατήσεις. Οι υποψήφιοι ταξιδιώτες περιπλανώνται για αρκετή ώρα σε αριθμό τουριστικών οδηγών πριν κλείσουν τις διακοπές τους. Για αυτό και ο τρόπος που παρουσιάζεται το ξενοδοχείο σας σε αυτούς τους οδηγούς επηρεάζει το αν το ξενοδοχείο σας θα αποτελέσει μια από τις τελικές επιλογές του καταναλωτή τουριστικών υπηρεσιών. Αν το ξενοδοχείο σας δεν μπει στην τελική αυτή λίστα, τότε σίγουρα ο υποψήφιος πελάτης δε θα επισκεφτεί το website σας και δεν θα σας τηλεφωνήσει για να κάνει απευθείας κράτηση. Αυτό σημαίνει ότι δε θα γίνει καν κράτηση και αυτό είναι χειρότερο από το να έκαναν κράτηση μέσω ενός on-line τουριστικού οδηγού.

Σε ένα κόσμο όπου οι online τουριστικοί οδηγοί κάνουν τη σύγκριση μια εύκολη υπόθεση, τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν ένα ακόμη βήμα για να διαφοροποιηθούν. Το να εκμεταλλευτείτε τους online τουριστικούς οδηγούς με το καλύτερο δυνατό τρόπο είναι ένας τρόπος για να το επιτύχετε.

Οι ιστορίες μέσω των φωτογραφιών δίνουν στον πελάτη μια καλύτερη οπτική για τι είδους υπηρεσίες προσφέρει το ξενοδοχείο, προσθέτοντας επιπλέον αξία στο τουριστικό σας προϊόν, δικαιολογώντας την τιμή που πουλάτε και μειώνοντας την ανάγκη να πουλήσετε φθηνότερα τα δωμάτιά σας.

Όπως προαναφέραμε δεν παίζουν ρόλο μόνο οι καλές φωτογραφίες, παίζει ρόλο και η σειρά με την οποία είναι τοποθετημένες. Μπορούν να μπουν σε μια τέτοια σειρά που να δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του site, να βλέπει μπροστά του μια ιστορία σε εξέλιξη και να φαντάζεται πως πραγματικά θα ήταν η εμπειρία διαμονής στο ξενοδοχείο σας.

Και μην ξεχνάτε τα videos. To να προσθέτετε μικρά videos δίνει μια άλλη διάσταση στην ιστορία που αφηγείστε στον επισκέπτη σας, ζωντανεύοντας ακόμη περισσότερο την εμπειρία διαμονής, τοποθετώντας το ξενοδοχείο σας στην κορυφή των επιλογών του!

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment