Προαπαιτούμενα για ένα σύγχρονο website ξενοδοχείου στο νέο κόσμο του mobile internet

Η εξάπλωση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων, η διαδεδομένη χρήση συσκευών tablet και τα social media φέρνουν μία νέα πραγματικότητα στο marketing του τουριστικού προϊόντος. Η διαχείριση του περιεχομένου σε τρία διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας (desktop, κινητό και tablet) και η δημοσίευση των προσφορών ενός ξενοδοχείου στα διαφορετικά social mediα περιπλέκει ακόμα περισσότερο το τουριστικό on-line marketing. 

Σύμφωνα με έρευνες της Google, οι χρήστες που κάνουν αναζήτηση μέσω της Google χρησιμοποιούν:

  • Desktop κατά τη διάρκεια της μέρας (στο γραφείο)
  • Κινητό κατά τη διάρκεια του διαλείμματος
  • Tablet το βράδυ κατά τη διάρκεια της ανάπαυσης

Ο νέος ψηφιακός κόσμος με την πολλαπλή χρήση συσκευών απαιτεί και νέες λύσεις.

Απεικόνιση δυναμικού website ξενοδοχείου σε desktop, κινητό και tablet

H απεικόνιση ενός website στην οθόνη ενός desktop 18 ιντσών είναι εντελώς διαφορετική με την οθόνη ενός κινητού και ενός tablet. Οι χρήστες του κινητού χρειάζονται περιεκτικό και ακριβές περιεχόμενο: τοποθεσία ξενοδοχείου, χάρτης και οδηγίες, περίληψη του προϊόντος του ξενοδοχείου και ευκολία χρήσης στη μηχανή κρατήσεων.

Οι χρήστες του tablet από την άλλη θέλουν μία βαθύτερη ανάλυση του ξενοδοχείου με οπτικό υλικό άριστης ποιότητας και κείμενο σχετικό με το προϊόν και τον προορισμό. Απαραίτητο είναι η touch-screen πλοήγηση, η υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και μία πολύ καλή συνολική οπτική παρουσίαση του ξενοδοχείου.

Ένα δυναμικό website ανανεώνεται συνεχώς με νέο περιεχόμενο με τη μορφή κειμένου και φωτογραφιών. Αν το website σας δεν αλλάζει ποτέ σημαίνει ότι οι επισκέπτες αλλά και οι μηχανές αναζήτησης της Google δεν θα έχουν λόγο να σας επισκέπτονται.

Δημιουργία άρτιας εικόνας website δελεαστική για το μέσο χρήστη

Λιτός σχεδιασμός του website που δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα και στην πλοήγηση και παράλληλα σωστά επιλεγμένες φωτογραφίες και video. Η χρήση δελεαστικών φωτογραφιών είναι πιο σημαντική από τη χρήση περίπλοκων animation. Επίσης, η χρήση πολύ έντονων γραφικών μπορεί να δυσκολέψει κατά πολύ την αναζήτηση συγκεκριμένων στοιχείων.

Παρακολούθηση Google Analytics στο website σας

Ένα από τα θετικότερα στοιχεία του On-line Marketing είναι ότι είναι μετρήσιμο. Για να μπορέσετε να μετρήσετε τα στατιστικά στοιχεία του site σας θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε τα Google Analytics. Αυτό το εργαλείο θα σας βοηθήσει να παρακολουθήσετε τι ακριβώς συμβαίνει στο website σας από άποψη επισκεψιμότητας, εγγραφής σε newsletter, συμπλήρωση on-line φορμών και άλλων στοιχείων. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να καταλάβετε τι λειτουργεί περισσότερο στο website σας και τι όχι.

Προσέλκυση επισκεπτών από λέξεις κλειδιά

Μία βασική λειτουργία του SEO και του AdWords είναι προβάλλουν το website σας με λέξεις κλειδιά που δεν έχουν σχέση με το brand αλλά είναι σχετικές. Αυτό θα μεταμορφώσει το website σας σε μια μηχανή πωλήσεων. Αν αναρωτιέστε αν το SEO ή η καμπάνια στο Adwords λειτουργεί μελετήστε τις είκοσι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείτε. Βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικές με τον τομέα δραστηριοποίησής σας και όχι με το brand, αυτό θα σας δείξει αν λειτουργείτε σωστά από άποψη SEO. Βεβαίως υπάρχουν και άλλες λειτουργίες που επηρεάζουν το SEO όπως το (conversion marketing), αλλά το πρώτο ζητούμενο είναι ο αριθμός των νέων επισκεπτών του website σας.

Καταγραφή γνώμης πελατών

To διαδίκτυο είναι ένα χρήσιμο μέσο για να ανακαλύψετε ποια είναι η γνώμη των πελατών σας για εσάς. Μπορεί να κερδίσετε νέους πελάτες αλλά μπορεί να δημιουργηθεί και μία αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Φροντίστε να παρακολουθείτε τις αρνητικές κριτικές στο Tripadvisor και στις άλλες τουριστικές πλατφόρμες και να απαντάτε εγκαίρως. Η κριτική των πελατών σας μπορεί να λειτουργήσει θετικά στην βελτίωση των υπηρεσιών σας και να σας αποκαλύψει τις πραγματικές τους ανάγκες.

Μέτρηση leads από το website σας

Μετρήστε πόσα τηλέφωνα και πόσες κρατήσεις έγιναν μέσω του website σας. Αν έχετε ειδικές φόρμες συμπλήρωσης (για παράδειγμα φόρμα κράτησης) στο website σας θα σας βοηθήσει να μάθετε από που προέκυψε αυτή η κράτηση, το ίδιο και αν έχετε (φόρμα ερωτήσεων).

Παρακολούθηση δραστηριότητας ανταγωνιστών

Το διαδίκτυο είναι ένας εύκολος τρόπος να παρακολουθήσετε τις ενέργειες των ανταγωνιστών σας και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και σε επίπεδο marketing αλλά και τη στρατηγική τους τοποθέτηση. Η GoViral παρακολουθεί συστηματικά τους βασικότερους ανταγωνιστές των πελατών της ειδικά στον τομέα του on-line marketing και παραδίδει συστηματικά report ανταγωνισμού.

Χρήση Social Media

Τα Social Media είναι ένας διαφορετικός τρόπος επικοινωνίας. Το κάθε ένα από αυτά έχει διαφορετικό σκοπό και δύναμη. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τη λειτουργία του κάθε Social Media έτσι ώστε να το χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά.

Mέτρηση ROI – RETURN OF INVESTMENT

Η αποδοτικότητα μιας on-line καμπάνιας marketing μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια. Αν σκοπεύετε να επενδύσετε χρήματα σε μια on-line καμπάνια βεβαιωθείτε ότι έχετε τα κατάλληλα μέσα (tracking) για να μετρήσετε την αποδοτικότητά της βελτιώνοντας συνεχώς το ROI και ως αποτέλεσμα την κερδοφορία της επιχείρησής σας.

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment