Οι 10 πιο σημαντικές κινήσεις για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στη σημερινή οικονομία!

Ανεξάρτητα για το αν έχετε μακροπρόθεσμους ή  μεσοπρόθεσμους στόχους θέσει για το ξενοδοχείο σας, υπάρχει μια σειρά online εργαλείων που μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους αυτούς.

1. Διαφήμιση Pay Per Click

Έχει άμεση απόδοση αν η διαχείριση της καμπάνιας είναι σωστή και οι λέξεις κλειδιά είναι σχετικές με το ξενοδοχείο. Αυτό το εργαλείο λειτουργεί αποδοτικά ειδικά σε περιόδους με χαμηλή κίνηση.

2. E-mail ή Newsletter Marketing 

Αν έχετε ήδη μια λίστα με e-mail που έχετε συγκεντρώσει τότε μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα μια καμπάνια. Αν δεν έχετε τότε θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσετε τη διαδικασία συγκέντρωσης e-mails. Η απόδοση του συγκεκριμένου εργαλείου είναι πολύ υψηλή.

3. Καλύτερος σχεδιασμός ιστοσελίδας…περισσότερες κρατήσεις

Ένα μέσο site θα πρέπει να ανανεώνεται κάθε 3-5 χρόνια. Βάζοντας υψηλής αισθητικής φωτογραφίες, ενδιαφέρον περιεχόμενο, εύκολα στη χρήση εργαλεία πλοήγησης, ειδικές προσφορές, εύκολο σύστημα κράτησης, θα διαπιστώσετε μια άμεση αύξηση των κρατήσεων μέσω της ανανεωμένης ιστοσελίδας σας.

4. Δημιουργείστε πακέτα προσφορών

Όλοι ψάχνουν για μία προσφορά…ειδικά μια all-inclusive προσφορά. Με το να φτιάχνετε πακέτα που προσφέρουν επιπρόσθετα bonus προσελκύετε πελάτες. Τα πακέτα τα οποία δημιουργείτε θα πρέπει να βασίζονται στις ανάγκες των πελατών σας και στην παλαιότερη ζήτηση. 

5. Δημιουργείστε eMaps

Aν το δυνατό σημείο του ξενοδοχείου σας είναι το σημείο στο οποίο βρίσκεται, οι interactive κοινοτικοί χάρτες είναι ένα έξυπνος τρόπος για να το προωθήσετε. Με πολλούς τουρίστες  να επιθυμούν να περικόψουν τα έξοδα μετακίνησης λόγω περιορισμένου budget, η τοποθεσία του ξενοδοχείου σας μπορεί να είναι το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σας. Δείτε ένα παράδειγμα τέτοιου χάρτη: http://www.calgary.ca/_layouts/cocis/calgarymap/calgarymap.aspx

6. Blog σχετικά με τον προορισμό του ξενοδοχείου

Το blog για τον προορισμό ενός ξενοδοχείου σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να εξελιχθεί σε ένα forum για αυτόν τον προορισμό. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα αυτών των blog είναι ότι αναγνωρίζονται από τις μηχανές αναζήτησης όταν γίνεται ένα νέο post στο blog. Με το να δημιουργείτε συζητήσεις για ένα προορισμό, θα μπορέσετε να προωθήσετε αποτελεσματικά και το ξενοδοχείο σας.

7. Βάλτε τους πελάτες σας να γράφουν για εσάς

Ένας εναλλακτικός τρόπος προώθησης είναι να προσθέσετε μία κατηγορία που να λέγεται, Η γνώμη των πελατών μας στο site σας. Με το να αφήνετε τους πελάτες σας να κάνουν post με τις γνώμες τους και τις κριτικές τους, θα αυξήσετε το κύρος σας τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και τους μελλοντικούς πελάτες σας.

8. Online Video

Τα online video είναι είναι μια από τις δημοφιλέστερες μορφές internet marketing. Με το να διαδώσετε το video σας στα μεγαλύτερα video search sites, θα βοηθήσει να κερδίσετε αναγνωρισιμότητα από αυτά. Τα digital interactive media ή αλλιώς rich media συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στην online επικαιρότητα και θα πρέπει να αποτελούν μέρος ενός στρατηγικού πλάνου marketing.

9. Δώστε έμφαση στα οργανικά αποτελέσματα

Με τον όρο “οργανικά αποτελέσματα” της προώθησης ιστοσελίδων, εννοούμε την δωρεάν κατάταξη βάση αλγορίθμου στις μηχανές αναζήτησης. Ο ειδικός που ακολουθεί “white hat” τεχνικές για την προώθηση της σελίδας χρησιμοποιεί συνήθως αρκετό κείμενο και περιεχόμενο και δεν ακολουθεί τεχνικές που απαγορεύονται από μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Ένα website που έχει οργανικά καταταχθεί στα πρώτα αποτελέσματα προφανώς έχει «κερδίσει» την εμπιστοσύνη της μηχανής αναζήτησης. Την έχει κάνει να πιστεύει δηλαδή ότι έχει το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο για την αναζήτηση. Το να οργανώσετε μια στρατηγική για να έχετε οργανικά αποτελέσματα είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης ειδικά σε αυτές τις “δύσκολες” οικονομικά εποχές. Παρά το γεγονός ότι τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι άμεσα, είναι όμως πολύ σημαντικά γιατί προσφέρουν κύρος και υψηλή κατάταξη στην ιστοσελίδα σας.

 10. Εγγραφή σε τουριστικούς οδηγούς

Ως μέρος της στρατηγική σας για να προωθήσετε οργανικά την ιστοσελίδα σας, είναι να διασφαλίσετε εγγραφές σε υψηλής ποιότητας τουριστικούς οδηγούς. Με το να πραγματοποιείτε εγγραφές σε σχετικούς με το ξενοδοχείο σας οδηγούς, θα έχετε την ευκαιρία να επωφεληθείτε από τη ροή ποιοτικής κίνησης -traffic στην ιστοσελίδα σας.

 

 

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment