Ξενοδοχειακό On-line marketing & Ελληνική πραγματικότητα

«Ο τουρισμός φέτος, θα σημειώσει πραγματική έκρηξη», σημειώνουν πολλοί εκπρόσωποι των MME, ενώ ο Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής, δήλωσε ότι «οι κρατήσεις έχουν αυξηθεί σε ποσοστό 25%, με σημαντική άνοδο από τη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Ρωσία».

Εν μέσω αυτού του θετικού για την τουριστική αγορά κλίματος, οι ειδικοί on-line marketing της goViral σας συμβουλεύουν πως να εκμεταλλευτείτε την τάση αυτή και να τη στρέψετε υπέρ σας την επόμενη τουριστική σεζόν.

1. Οργανώστε τη λίστα πελατολογίου σας

Αφιερώστε χρόνο στο να καταχωρείτε καθημερινά τις προσωπικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις των πελατών σας. Με το πέρας τη σεζόν οργανώστε τα ηλεκτρονικά σας αρχεία έτσι ώστε την επόμενη σεζόν να εκμεταλλευτείτε την δύναμη ενός mail campaign με προσφορές ή ενός Newsletter Marketing με νέα του ξενοδοχείου σας.

2. Ακούστε τις ανάγκες των πελατών σας

Σημειώνετε καθημερινά τις προτάσεις, τα αρνητικά και θετικά σχόλια των πελατών σας. Βάση αυτών θα μπορέσετε με την ολοκλήρωση της σεζόν να κάνετε σημαντικές βελτιώσεις ή να διαμορφώσετε δελεαστικά πακέτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα αν πολλοί από αυτούς έδειξαν προτίμηση σε μία κοντινή εκδρομή ή σε ένα αξιοθέατο της περιοχής σας, ελάτε σε επαφή με ένα τοπικό πρακτορείο και δημιουργήστε ένα πακέτο με διαμονή και εξορμήσεις στα αξιοθέατα αυτά. Στη συνέχεια προωθήστε το μέσα από το site σας και τα social media.

3. Αφιερώστε σημαντικό ποσοστό του τζίρου σας στην on-line προώθηση

Επενδύστε το 5%-7% του τζίρου σας σε ένα πακέτο οn-line προώθησης Creative Communication Mix.

4. Αναλύστε σε ποσοστά την προέλευση των πελατών σας

Αυτό θα σας δώσει τη δυνατότητα να καταχωρηθείτε σε on-line τουριστικούς οδηγούς του εξωτερικού ανάλογα με την εθνικότητα των περισσότερων επισκεπτών σας.

Καλό καλοκαίρι & καλή σεζόν σε όλους!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment