Διαφοροποιήστε το ξενοδοχείο σας On-Line

Σήμερα, η κύρια τάση στην παγκόσμια τουριστική αγορά είναι τα ξενοδοχεία να προσπαθούν πλέον να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους παρακάμπτοντας τους μεσάζοντες και αναδεικνύοντας τη μονάδα τους χρησιμοποιώντας το δικό τους site. 

Οι απευθείας κρατήσεις είναι ο κύριος στόχος για τη μεγιστοποίηση των κερδών. Ήδη πολλές γνωστές αλυσίδες ξενοδοχείων σταματούν μακροχρόνιες συνεργασίες με on-line τουριστικά πρακτορεία, έχοντας ήδη εγκαθιδρύσει πολλά και διαφορετικά κανάλια κρατήσεων.

Κάποιοι τρόποι για να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους οι ξενοδόχοι και να αναπτύξουν πολλαπλά κανάλια προώθησης είναι:

1. Επενδύστε σε εξειδικευμένα κανάλια. Bεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο σας προωθείτε στα κατάλληλα κανάλια/οδηγούς ανάλογα με την αγορά στην οποία δραστηριοποιείστε. Για παράδειγμα εάν είστε ξενοδοχείο boutique  καταχωρηθείτε στους αντίστοιχους οδηγούς.

2. Βεβαιωθείτε ότι παρουσιάζετε το ξενοδοχείο σας με το καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να αναδεικνύονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Με αυτόν τον τρόπο θα είστε σίγουροι ότι οι καταναλωτές σας κατάλαβαν την ξεχωριστή εμπειρία που μπορεί να τους προσφέρει το δικό σας ξενοδοχείο.

3. Δημιουργήστε μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες σας, δρομολογώντας συνεργασίες με τοπικά αξιοθέατα, ξεναγήσεις, εστιατόρια και προσφέρετε στον πελάτη έξτρα παροχές.

4. Διαφοροποιηθείτε με πακέτα προσφορών. Καινοτομήστε ανάλογα με τον τύπο δωματίου και δημιουργήστε ειδικές προσφορές. Αναβαθμήστε τη δική σας μηχανή κρατήσεων και δημιουργήσετε ειδικές προσφορές που δεν θα είναι διαθέσιμες στα On-line τουριστικά πρακτορεία. (ένα πακέτο που προσφέρει και μία δωρεάν περιποίηση spa).

5.  Ανταμείψτε τους πιστούς πελάτες. Δώστε 10% έκπτωση σε όσους παλιούς πελάτες κάνουν κράτηση απευθείας μέσα από το site σας.

6. Προωθήστε το ξενοδοχείο σας απευθείας στους πελάτες σας. Συγκεντρώστε τα στοιχεία των πελατών σας και προωθήστε τους ειδικά σχεδιασμένες προσφορές που θα τους ενδιαφέρουν.

7. Εκμεταλευτείτε τα social media. Δημιουργήστε λογαριασμούς στα πιο δημοφιλή social media. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας πιο άμεσα και δημιουργικά, μεταδίδοντάς τους μία φιλικότερη και οικεία αίσθηση.

 Συμπέρασμα

Ως ξενοδόχοι μπορείτε να κάνετε σημαντικά βήματα για να βελτιώσετε τη διαδικτυακή σας στρατηγική marketing. Ασκείστε έλεγχο στον τρόπο που προωθείτε το ξενοδοχείο σας, δημιουργείστε ειδικά πακέτα προώθησης ανάλογα με το τύπο ξενοδοχειακής μονάδας που διαθέτετε και διαφοροποιείστε το προϊόν σας από τους ανταγωνιστές. Αυτή τη στρατηγική μπορεί να την υιοθετήσουν όχι μόνο μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων αλλά και μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία, έτσι ώστε να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Be Sociable, Share!

No Comments Yet.

Leave a comment