Affiliate Marketing

 

 

 

 

 

 

Στο affiliate marketing υπάρχουν συνήθως τρεις εμπλεκόμενοι:

  1. Ο διαφημιζόμενος (αυτός που θέλει να διαφημίσει κάτι)

  2. Ο Affiliate (αυτός που θα βάλει την διαφήμιση στο κανάλι του – π.χ. ιστοσελίδα)

  3. Το δίκτυο (ο ενδιάμεσος φορέας που ελέγχει την συναλλαγή και φέρνει τα δύο μέρη – διαφημιζόμενο και affiliate – μαζί)

Το πλεονέκτημα της affiliate διαφήμισης, ειδικά όταν αυτή είναι CPA (Cost Per Action), είναι ότι ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν συμβεί το Action. π.χ. μπορεί το Action να είναι η πώληση ενός προϊόντος.

Αυτό σημαίνει ότι ο διαφημιζόμενος θα πληρώσει τον affiliate μόνο όταν ο πελάτης που του στείλει θα αγοράσει ένα προϊόν.

Ο ρόλος της goViral.gr


Μια από τις μεγαλύτερες μηχανές αποδελτίωσης ημερησίων προσφορών (www.dealfinder.gr) είναι ανεπτυγμένη από την goViral.gr και λειτουργεί αποκλειστικά με χρήση affiliate marketing τεχνικές.

 

H goViral.gr αναλαμβάνει για τους πελάτες της να την καθοδηγήσει σε κάθε τους βήμα στον χώρο του affiliate marketing.

Οι δράσεις που αναλαμβάνουμε είναι:


  • Καθοδηγεί τους πελάτες τις για τις τεχνικές που υπάρχουν για το affiliate marketing

  • Καθοδηγεί τους πελάτες της στην σύναψη των συμβάσεων με τα δίκτυα

  • Συμβουλεύει τους πελάτες της σε τακτικές ως προς το πως θα εμφανίσουν τα προϊόντα / υπηρεσίες τους στο δίκτυο

  • Παράγει τα απαραίτητα δημιουργηκά για τους affiliates

  • Εγκαθιστά τους κατάλληλες κώδικες απαραίτητους για την λειτουργία του affiliate marketing

H goViral αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή διαφημιζόμενους και Affiliates τόσο με δίκτυα του εσωτερικού όσο και με δίκτυα του εξωτερικού.

 

Τα (affiliate) δίκτυα

Το βασικό στοιχείο στο affiliate marketing είναι το δίκτυο. Τα δίκτυα λειτουργούν ανεξάρτητα και σκοπό έχουν να φέρουν σε επαφή τους διαφημιζόμενους με τους affiliates.

Με κάθε έναν από αυτούς συνάπτουν μια σχέση (με την υπογραφή μιας σύμβασης) και αναλαμβάνουν να κάνουν τα εξής:

  • Να ταυτίσουν την ζήτηση για διαφήμιση των affiliates με την προσφορά από τους διαφημιζόμενους

  • Να ελέγχουν ότι οι Affiliates τηρούν τους κανόνες μεταφοράς πελατών (π.χ. ότι δεν κάνουν click spamming)

  • Να μεταφέρουν κεφάλαια από τους διαφημιζόμενους στους affiliates για την πληρωμή των υπηρεσιών των affiliates.

 

Διαφημιζόμενοι

 

Οι διαφημιζόμενοι είναι αυτοί που θέλουν να διαφημίζουν κάτι, π.χ. ένα προϊόν, ένα άρθρο, ένα facebook page, κλπ.

Για να το κάνουν αυτό, ορίζουν τους κανόνες αποζημίωσης (π.χ. 5% με κάθε νέα πώληση), παράγουν δημιουργικά (banners, animated banners, etc) και τα διαθέτουν στο δίκτυο.
Οι διαφημιζόμενοι οφείλουν να εγκαταστήσουν στην ιστοσελίδα τους ένα κομμάτι κώδικα που παρέχει το δίκτυο ώστε να είναι δυνατόν το δίκτυο να παίρνει πληροφόρηση για το αν το Action (τελική ενέργεια) επιτεύχθηκε.

 

 

Οι Affiliates


Οι affiliates επιλέγουν τις καμπάνιες που θέλουν να “τρέξουν” παίρνουν τα δημιουργικά για την
αντίστοιχη καμπάνια και τα τοποθετούν στο κανάλι τους (π.χ. ιστοσελίδα). Με κάθε νέο πελάτη που στέλνουν στον διαφημιζόμενο, και εφόσον ολοκληρωθεί η ενέργεια (Action) λαμβάνουν την συμφωνηθείσα αμοιβή.

 

 

 

 

Be Sociable, Share!